Obchodní podmínky
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "obchodní podmínky")
 se vztahují na smlouvy uzavřené prostřednictvím on-line obchodu 
podnikatele Stanislava Petra umístěného na webovém rozhraní 
www.PneuPetr-Teplice.cz (dále jen "webové rozhraní"), se 
sídlem na Hampuši 87,41723 Košťany, IČO :66014395, DIČ : CZ7507294707,  zapsaný v Živnostenském rejstříku č. j.: 
MgMT/134239/2012, Sp.značka : SZ MgMT/134199/2012
Adresa pro doručování: Pneuservis Stanislav Petr, Stanova 2, 41501 ,Teplice                         Telefonní číslo: 721 617 903  Kontaktní e-mail: s.ptp@email.cz jako prodávajícím a Vámi jako kupujícím 
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ 
Kupní smlouvou se zavazujeme dodat vám zboží uvedené v objednávce, a vy 
se zavazujete toto zboží převzít (buď osobně, nebo od dopravce) a 
zaplatit nám kupní cenu (nebo jenom "cenu"), včetně 
nákladů spojených s dodáním zboží a případných poplatků souvisejících se
 zvoleným způsobem platby, uvedenou v objednávce. Vlastnické právo ke 
zboží nabýváte zaplacením celé kupní ceny, ne však dříve, než zboží 
převezmete.
1.1. Vztahuje se kupní smlouva pouze na zboží?  
Jako kupní smlouva (nebo jenom "smlouva")
 se zde označuje jakákoliv smlouva, uzavřená dle těchto obchodních 
podmínek. Může tedy jít například i o smlouvu o poskytování služeb.
1.2. Je kupní smlouva spotřebitelskou smlouvou?  
O spotřebitelskou smlouvu se jedná v případě, že jste spotřebitelem, tj.
 pokud jste fyzickou osobou a zboží kupujete mimo rámec své 
podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého 
povolání. V opačném případě se o spotřebitelskou smlouvu nejedná a 
nevztahuje se na vás ochrana spotřebitele dle právních předpisů a těchto
 obchodních podmínek.
1.3. Jaká máte jako spotřebitel zvláštní práva?  
Jako spotřebitel máte především:
- právo odstoupit od smlouvy uzavřené pomocí prostředků komunikace na 
dálku, jako je např. telefon, e-mail nebo internetový obchod (článek 5 
těchto obchodních podmínek);
- nárok na záruku na nepoužité spotřební zboží v délce 24 měsíců (uplatnění záruky se řídí Reklamačním řádem);
 - právo na sdělení informací před uzavřením smlouvy (informace jsou 
obsaženy v těchto obchodních podmínkách nebo na webovém rozhraní);
- právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu ze smlouvy (článek 3 těchto obchodních podmínek).
1.4. Čím se řídí náš právní poměr?  
Náš právní poměr se řídí následujícími dokumenty:
- těmito obchodními podmínkami, které vymezují a zpřesňují naše vzájemná práva a povinnosti;
- Reklamačním řádem, podle kterého budeme postupovat při reklamaci zboží;
- Podmínkami užití webového rozhraní,
 které upravují registraci na webovém rozhraní, ochranu vašich osobních 
údajů, ochranu obsahu webového rozhraní a některé další vztahy 
související s využíváním webového rozhraní;
- podmínkami a pokyny uvedenými na webovém rozhraní zejména při uzavírání smlouvy;
- objednávkou a jejím přijetím z naší strany, a v otázkách zde neupravených také následujícími právními předpisy:
- zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, v platném znění (dále jen "občanský zákoník"); - zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (pouze pokud jste spotřebitelem).
Pokud se vaše bydliště nebo sídlo nachází mimo Českou republiku, nebo 
pokud náš právní poměr obsahuje jiný mezinárodní prvek, berete na 
vědomí, že se náš vztah řídí českým právem.
1.5. Jak vyjádříte souhlas s obchodními podmínkami? Zasláním
 objednávky a dále též potvrzením na webovém rozhraní stvrzujete, že 
jste se s těmito obchodními podmínkami seznámili a souhlasíte s nimi. 
Znění obchodních podmínek můžeme měnit či doplňovat. Vaše práva a 
povinnosti se řídí vždy tím zněním obchodních podmínek, za jehož 
účinnosti vznikly.
2. KUPNÍ SMLOUVA 
2.1. Jak uzavíráme kupní smlouvu? 
Na webovém rozhraní je uveden seznam zboží včetně popisu hlavních 
vlastností jednotlivých položek. U každého zboží je uvedena cena včetně 
veškerých daní, cel a poplatků. Prezentace zboží je 
informativního charakteru, a nejedná se o náš návrh na uzavření smlouvy 
ve smyslu § 1732 odst. 2 občanského zákoníku. Pro uzavření smlouvy je nutné, abyste odeslali objednávku a aby došlo k přijetí této objednávky z naší strany.
2.2. Jak podat objednávku? 
Objednávku můžete podat vždy prostřednictvím webového rozhraní 
(vyplněním formuláře), případně i telefonicky, e-mailem nebo jiným 
způsobem, který podle aktuálních informací uvedených na webovém rozhraní
 umožňujeme.
Objednávka musí obsahovat všechny informace předepsané ve formuláři, 
zejména přesné označení objednávaného zboží (případně číselné označení 
zboží), počet kusů, zvolený způsob platby a dopravy a vaše kontaktní 
údaje (dodací a případně fakturační).
Před odesláním objednávky zkontrolujte zadané údaje, po 
stisknutí tlačítka "Objednávám zboží" bude již Vaše objednávka závazná. 
Údaje uvedené v závazné objednávce považujeme za správné a úplné. O jejich změně nás bezodkladně informujte telefonicky či e-mailem.
O obdržení objednávky vás budeme informovat. Informace 
(potvrzení) o obdržení objednávky je zasílána automaticky a nejedná se o
 přijetí objednávky z naší strany, pokud to v potvrzení není výslovně 
uvedeno.
Pokud budeme mít pochybnosti o pravosti a vážnosti objednávky, můžeme 
vás kontaktovat za účelem jejího ověření. Neověřenou objednávku můžeme 
odmítnout. Na takovou objednávku se potom hledí, jako by nebyla podána.
 2.3. Kdy je tedy smlouva uzavřena? 
Kupní smlouva je uzavřena okamžikem, kdy je vám doručeno přijetí objednávky z naší strany. 
Přijetí objednávky vám bude zasláno na e-mailovou adresu, kterou jste 
uvedli v objednávce. Pokud by k přijetí objednávky nedošlo, je smlouva 
uzavřena okamžikem, kdy uhradíte celou kupní cenu nebo převezmete 
objednané zboží (podle toho, co nastane dříve). Přijetí objednávky 
(akceptace) může být součástí informace o obdržení objednávky dle článku
 2.2 těchto podmínek (pokud je to v potvrzení výslovně uvedeno), nebo 
může po tomto potvrzení následovat samostatně.
Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z webového rozhraní.
2.4. Můžete již odeslanou objednávku zrušit? 
Objednávku, kterou jsme dosud nepřijali (tj. nebylo vám zasláno přijetí 
objednávky z naší strany podle článku 2.3 těchto obchodních podmínek), 
můžete zrušit telefonicky nebo e-mailem. Všechny námi přijaté objednávky jsou závazné. Pozdější
 zrušení objednávky je možné pouze po dohodě s námi. Pokud je takto 
zrušena objednávka zboží, ohledně kterého nejde odstoupit od smlouvy 
(podrobněji v článku 5), máme nárok na náhradu nákladů, které jsme již v
 souvislosti se smlouvou vynaložili.
2.5. Může se cena uvedená na webovém rozhraní měnit? 
Ceny prezentovaného zboží a ceny za balení, dopravu a dodání zůstávají v
 platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány na webovém rozhraní. Případné 
slevy z ceny zboží nelze vzájemně kombinovat, ledaže je na webovém 
rozhraní výslovně uvedeno něco jiného.
V případě, že na naší straně došlo ke zcela zjevné technické chybě při 
uvedení ceny zboží na webovém rozhraní nebo v průběhu objednávání, nejsme povinni dodat vám zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu, a to ani v případě, že vám bylo zasláno přijetí objednávky podle těchto obchodních podmínek. V takovém případě si vyhrazujeme právo odstoupit od smlouvy.
Pokud cena uvedená u zboží na webovém rozhraní nebo v průběhu 
objednávání již není aktuální, neprodleně vás na tuto skutečnost 
upozorníme. Pokud dosud nedošlo k přijetí vaší objednávky, nejsme 
povinni smlouvu uzavřít.
Na odeslané objednávky nemá vliv změna ceny, ke které došlo v 
mezidobí mezi odesláním objednávky a jejím přijetím z naší strany podle 
článku 2.3 těchto obchodních podmínek. 
2.6. V jakých jazycích lze smlouvu uzavřít? Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce, ledaže se výslovně dohodneme na jiném jazyce.
2.7. Máte možnost získat smlouvu v textové podobě? 
Smlouva není uzavírána písemně s podpisy smluvních stran. Smlouvu tvoří tyto obchodní podmínky, vaše objednávka a její přijetí z naší strany.
 Na vaši žádost smlouvu zašleme e-mailem nebo v tištěné podobě poštou. 
Při zasílání poštou vás můžeme požádat o úhradu nákladů s tím spojených.
2.8. Je smlouva někde uložena? 
Smlouvu (včetně těchto obchodních podmínek) archivujeme v elektronické 
podobě. Smlouva není přístupná třetím osobám, ale na vyžádání vám ji 
zašleme.
2.9. Co když něčemu ve smlouvě nerozumíte? 
V případě dotazu k obchodním podmínkám nebo ke smlouvě nás můžete 
kontaktovat telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu. Rádi vám 
poskytneme veškeré potřebné informace.
3. PLATEBNÍ PODMÍNKY 
3.1. Jaké způsoby platby přijímáme? 
Kupní cenu můžete uhradit především následujícími způsoby:
- v hotovosti při zaslání zboží na dobírku nebo při osobním odběru;
- bezhotovostně před dodáním zboží, převodem na náš bankovní účet (pokyny vám budou sděleny v potvrzení objednávky)
Případné další způsoby platby jsou uvedeny na webovém rozhraní.
Některé způsoby platby (zejména dobírka) mohou být dále zpoplatněny. Tyto poplatky jsou uvedeny v tématu Doprava a dodací lhůty. V objednávce bude vždy uvedena konečná cena, která již poplatky související se zvoleným způsobem platby a dopravy zahrnuje.
3.2. Kdy nastane splatnost kupní ceny? 
V případě platby v hotovosti je cena splatná při převzetí zboží. V 
případě bezhotovostní platby před dodáním zboží je cena splatná do 14 ti
 dnů od přijetí objednávky dle článku 2.3. Váš závazek uhradit cenu je 
při bezhotovostní platbě splněn okamžikem připsání příslušné částky na 
náš účet.
3.3. V jaké měně můžete platit? Platba zboží je možná v českých korunách (Kč).
3.4. Kdy můžeme požadovat zálohu nebo uhrazení předem? 
Zálohu na kupní cenu můžeme požadovat především u objednávek s celkovou cenou nad 3.000 Kč.
Dále jsme oprávněni požádat vás o uhrazení celé ceny zboží před jeho odesláním nebo předáním (§ 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije).
4. DODACÍ PODMÍNKY 
4.1. Jak posíláme zboží? 
Způsoby dodání zboží jsou uvedené v tématu Doprava a dodací lhůty. Konkrétní způsob dodání zboží můžete zvolit v objednávce. Pokud žádný způsob dopravy nezvolíte, můžeme ho určit my.
4.2. Jaké jsou náklady na dodání zboží? 
Náklady na dodání zboží závisí vždy na velikosti a povaze zboží a na 
ceníku zvoleného dopravce. Aktuální náklady na dodání zboží jsou uvedeny
 v tématu Doprava a dodací lhůty.
V objednávce bude vždy uvedena konečná cena, která již náklady na zvolený způsob dopravy zahrnuje.
4.3. Kdy vám zboží dodáme? 
Doba dodání zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu 
dopravy a platby. Zboží, které je skladem, zpravidla expedujeme do dvou 
pracovních dnů od přijetí objednávky (při zaslání zboží na dobírku nebo 
při osobním odběru), případně od připsání platby na náš účet (při 
bezhotovostní platbě).
Zboží, které není skladem, expedujeme, jakmile je to možné. O přesném datu vás budeme informovat.
Dodáním zboží podle těchto obchodních podmínek se rozumí okamžik, kdy je
 vám zboží doručeno. Pokud bezdůvodně odmítnete převzít zboží, 
nepovažuje se tato skutečnost za nesplnění povinnosti dodat zboží z naší
 strany, ani za odstoupení od smlouvy z vaší strany.
4.4. Jak postupovat při převzetí zboží? 
Při převzetí zboží zkontrolujte neporušenost obalu zboží.
 Pokud zjistíte nedostatky, neprodleně informujte dopravce i nás. Pokud 
odmítnete zásilku s poškozeným obalem převzít, nepovažuje se to za 
bezdůvodné odmítnutí zboží.
Okamžikem převzetí zboží (nebo okamžikem, kdy jste měli povinnost zboží 
převzít, ale v rozporu se smlouvou jste tak neučinili), na vás přechází 
odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží.
4.5. Co se stane v případě, že zboží nepřevezmete? 
Pokud je z důvodů na vaší straně nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným než sjednaným způsobem, jste povinni uhradit náklady spojené s takovým doručováním.
V případě, že zboží bezdůvodně nepřevezmete, máme nárok na náhradu nákladů spojených s dodáním zboží a jeho uskladněním,
 jakož i dalších nákladů, které nám z důvodu nepřevzetí zboží vzniknou. 
Tyto náklady nepřesáhnou 10,- Kč za každý den trvání uskladnění. Náklady
 na uskladnění mohou dosáhnout maximálně částky celkem 500,- Kč nebo 
výše kupní ceny, pokud je nižší než 500 Kč.
Dále máme v takovém případě právo od smlouvy odstoupit.
5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY 
5.1. Jak můžete od smlouvy odstoupit? 
Od kupní smlouvy můžete odstoupit ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží;
 je-li dodávka rozdělena do několika částí, ode dne převzetí poslední 
dodávky. Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy doporučujeme zaslat na 
naši doručovací adresu nebo e-mail. Pro odstoupení od smlouvy lze využít
 vzorový formulář. Přijetí oznámení vám bez zbytečného odkladu potvrdíme.
Odstoupení od smlouvy nemusíte nijak zdůvodňovat.
5.2. Jaké má odstoupení od smlouvy důsledky? 
Odstoupením od smlouvy se smlouva od počátku ruší a hledí se na ni, jako kdyby nebyla uzavřena.
Byl-li vám společně se zbožím poskytnut s vaším souhlasem dárek, pozbývá
 darovací smlouva odstoupením od smlouvy kteroukoliv ze stran účinnosti.
 Dárek nám zašlete zpět společně s vraceným zbožím.
5.3. Kdy od smlouvy odstoupit nelze? 
Odstoupit od smlouvy nelze u smluv stanovených v § 1837 občanského zákoníku.
5.4. Jakým způsobem nám vrátíte zboží? 
Zboží jste povinni nám vrátit do 14 dnů od odstoupení od smlouvy na naši doručovací adresu. Zboží nezasílejte na dobírku. Zboží zaslané na dobírku nejsme povinni převzít.
K vrácenému zboží doporučujeme přiložit:
- kopii dodacího listu a faktury, pokud tyto dokumenty byly vystaveny, nebo jiný doklad prokazující koupi zboží;
- písemné vyjádření o odstoupení od smlouvy a zvoleném způsobu vrácení peněz (převod na účet, osobní převzetí
 hotovosti nebo poštovní poukázka či jinak). Do vyjádření uveďte adresu 
pro doručování, telefon a e-mail.
Nepředložení některého z výše uvedených dokladů nebrání kladnému vyřízení vašeho odstoupení od smlouvy dle zákonných podmínek. 
5.5. Kdy dostanete zpět své peníze? 
Veškeré přijaté peněžní prostředky vám vrátíme do 14 dnů od odstoupení 
od smlouvy. Berte však na vědomí, že nejsme povinni vrátit vám peníze 
dříve, než nám vrátíte zboží nebo prokážete, že jste nám zboží odeslali.
Vedle kupní ceny máte i nárok na vrácení nákladů na dodání zboží k vám. 
Jestliže jste však zvolili jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, 
který nabízíme, vrátíme vám náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
Peníze vám vrátíme:
- stejným způsobem, jakým jsme je přijali, nebo
- způsobem, jaký budete požadovat.
Vedle výše uvedených způsobů můžeme peníze vždy vrátit i zasláním na 
vámi sdělený bankovní účet nebo účet, ze kterého byly prostředky 
poukázány k úhradě kupní ceny (pokud nám do deseti dnů od odstoupení od 
smlouvy žádný nesdělíte). Přijetím těchto obchodních podmínek 
vyslovujete svůj souhlas se zasláním peněžních prostředků dle předchozí 
věty za podmínky, že vám tímto způsobem nevzniknou žádné další náklady.
Náklady spojené s odesláním vráceného zboží na naši adresu 
hradíte vy, a to i v případě, že zboží nemůže být vráceno pro svou 
povahu obvyklou poštovní cestou.
Kontakty pro nárokování vrácení peněz: 
Pneuservis Stanislav Petr, Stanislav Petr, Stanova 2, 41501 Teplice, e-mail: s.ptp@email.cz, telefon: 721617903                                                                                                                                             
5.6. Co když bylo vrácené zboží poškozené? 
Při zasílání zabalte zboží do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení.
Pokud zjistíme, že Vámi vrácené zboží je poškozené, opotřebené, 
znečištěné či částečně spotřebované, odpovídáte nám za toto snížení 
hodnoty zboží. 
5.7. Kdy můžeme odstoupit od kupní smlouvy my? 
Vyhrazujeme si právo odstoupit od smlouvy v následujících případech:
- technickou chybou byla na webovém rozhraní uvedena zcela zjevně chybná cena zboží (článek 5 těchto obchodních podmínek);
- zboží z objektivních příčin (především proto, že zboží se již 
nevyrábí, dodavatel přestal dodávat do ČR atd.) není možné za původních 
podmínek dodat;
- plnění se stane objektivně nemožným nebo protiprávním.
V případě, že nastala některá z výše uvedených skutečností, budeme vás o
 našem odstoupení od smlouvy neprodleně informovat. Odstoupení je vůči 
vám účinné okamžikem, kdy je vám doručeno.
Pokud jste již zcela nebo zčásti uhradili kupní cenu, vrátíme vám 
přijatou částku bezhotovostně na účet, který nám pro tento účel sdělíte,
 nebo ze kterého jste provedli úhradu. Peníze vrátíme do pěti dnů od 
odstoupení od kupní smlouvy.
6. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ 
Vaše práva z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými 
právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 
a, jste-li spotřebitelem, § 2158 až 2174 občanského zákoníku).
Při uplatňování práv z vadného plnění budeme postupovat v souladu s naším Reklamačním řádem. Před odesláním reklamace se s Reklamačním řádem důkladně seznamte, aby mohla být reklamace vyřízena co nejrychleji
a k vaší spokojenosti.
7. ZABEZPEČENÍ ZPĚTNÉHO ODBĚRU POUŽITÝCH PNEUMATIK 
Dle zákona o odpadech 185/2001 Sb. o povinnosti prodávajícího bezplatně 
přebírat od kupujícího opotřebované pneumatiky k ekologické likvidaci, 
lze provádět tento odběr na našem sběrném místě v areálu provozovny na 
ulici Stanova 2, Teplice 41501 buď osobně, nebo zasláním na uvedenou
 adresu. Místo o zpětném odběru je viditelně označeno.
8. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ 
8.1. Všeobecná závěrečná ustanovení. 
K prodeji zboží jsme oprávněni na základě živnostenského oprávnění. Naše činnost nepodléhá jinému povolování.
Případné stížnosti vyřizujeme prostřednictvím svého kontaktního e-mailu.
Ve vztahu k našim zákazníkům nejsme vázáni žádnými kodexy chování, ani žádné takové nedodržujeme.
Jste-li spotřebitel a vznikne-li mezi námi spor ze smlouvy, který se nám
 nepodaří vyřešit přímo, máte právo obrátit se s tímto sporem na 
příslušné orgány.
8.2. Co byste ještě měli vědět? 
Při uzavírání smlouvy jsou použity prostředky komunikace na dálku 
(zejména síť internet). Náklady vzniklé při použití prostředků 
komunikace na dálku (především náklady na internetové připojení nebo na 
telefonní hovory) hradíte sami. Tyto náklady se neliší od běžné sazby.
Nebude-li dohodnuto jinak, veškerá korespondence související se smlouvou
 mezi námi probíhá v písemné formě, a to buď e-mailem, doporučeně poštou
 nebo osobním doručením. Z naší strany vám budeme doručovat na adresu 
elektronické pošty uvedenou v objednávce nebo ve vašem uživatelském 
účtu.
V případě, že je některé ustanovení těchto obchodních podmínek neplatné,
 neúčinné nebo nepoužitelné (nebo se takovým stane), použije se namísto 
něj ustanovení, které se svým smyslem nejvíce blíží neplatnému,
neúčinnému nebo nepoužitelnému ustanovení. Neplatností, neúčinností nebo
 nepoužitelností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních 
ustanovení. Měnit či doplňovat smlouvu (včetně obchodních podmínek) lze pouze písemnou formou.
Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1. 1. 2018
